نرم افزار مراجعین

نرم افزار مراجعین برای کنترل امنیت

امروزه کاربرد نرم افزار مراجعین در ادارات و سازمان‌ها روز به روز گسترده‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌ها و کاربرد های این نرم افزار در ادارات و سازمان‌ها اطلاعاتی را ارائه دهیم و به طور کلی ویژگی‌های آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

ویژگی‌های نرم افزار

نرم افزار مراجعین امکان پیاده سازی و تعریف قوانین سازمان و شرکت را برای مدیران فراهم می‌کند. این نرم افزار نه تنها برای کنترل تردد مراجعین بلکه برای بررسی عملکرد کارمندان نیز می‌تواند بسیار مفید و مثمر ثمر باشد. چرا که این امکان را به مراجع می‌دهد تا بتواند با امتیاز دهی به کارمند مورد مراجعه، عملکرد او را تأیید و یا رد کند. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به سیستمی کردن اطلاعات مربوط به مراجعین اشاره کرد. با این قابلیت ملاقات و جلسات به صورت سیستمی هماهنگ می‌شود و حتی می‌توان این امکان را قرار داد تا برای کارمندان در زمان ملاقات پیام ارسال شود. با استفاده از نرم افزار مراجعین دیگر نیازی به هماهنگی تلفنی و نامه نخواهد بود.

کاربرد نرم افزار

همان طور که گفته شد این نرم افزار در زمینه‌ی کنترل تردد مراجعین کاربرد گسترده‌ای دارد. با استفاده از این نرم افزار می‌توان سوابق محدودیت‌های تردد کارکنان و خودروها، تعریف انواع مهمان تردد کننده به سازمان شامل شرکت‌ها، کارکنان شرکت‌ها و اشخاص را در سیستم ثبت کرد و در مواقع لزوم به آن‌ها مراجعه کرد. در حقیقت این نرم افزار دسترسی به یک بانک اطلاعاتی از مراجعین سازمان را به مدیران و کارمندان می‌دهد تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنند. یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار مراجعین، امکان ثبت وسایل همراه مراجعین مانند لپ تاپ و تلفن همراه است. همچنین خودرویی که مراجع با آن وارد سازمان شده است ثبت می‌شود و اطلاعات مربوط به خودرو در سیستم ذخیره خواهد شد. ثبت درخواست غذا و یا اقامتگاه برای مراجع با استفاده از این سیستم امکان پذیر است.